AlexanderB - AX 16V - Peugeot 309

Stel je voor, houdt het up to date en leer van de reacties.

Moderator: webmasters

Re: AlexanderB - AX 1.5D - AX Image 1.1i

Postby AlexanderB » SatMay16, 2015 10:30:47 PM

Klinkt simpel genoeg, en echt zwaar is het ook niet (paar kilo, oke..) dus op zich de moeite waard dus. :)


Nou nog eens van die stomme saxo-carrosserie af zien te komen, sloperijen met ophaalservice zijn er niet happig op, want het kenteken is al als gesloopt opgegeven, dus ze kunnen dr geen sloop-subsidie op vangen, en dan is het voor hun de moeite niet, blijkbaar.
Als ik maandag nog geen antwoord heb, dan zaag ik 't ding in 10 stukken met de slijptol, en huur ik een klein aanhangertje om 't ding mee naar het oud-ijzer te brengen.
Een autoambulance of platte aanhanger zou ook prima werken, maar die kosten een heel stuk meer om te huren..
AX 1.6 16V circuit speeltje ---- Peugeot 309 1.4i ---- Elektrische Scooter
User avatar
AlexanderB
AX super weirdo
AX super weirdo
 
Posts: 5966
Joined: SunNov07, 2010 11:39:23 PM
Location: Delft

Re: AlexanderB - AX 1.5D - AX Image 1.1i

Postby Rock's » SunMay17, 2015 7:46:19 AM

Bij DUDO rotterdam valt de prijs wel mee hoor .... 27,50 voor 4 uur .... de 3 zijdige kipper is 20,- daar past een koets ook wel in.
Maar ik denk dat hij ook wel op een basic aanhangertje past zonder te slijpen (ik denk niet dat de buren op 2/3 uur slijpgeluid zitten te w88) ... je zit alleen met ... hoe krijg je hem in de aanhangert.

Het is ook een idee om een oud ijzerboer te bellen ipv een sloopbedrijf.
Image

TA..tata..TA..tata..Tah..tadaaaaaaaaaaaaah
User avatar
Rock's
AXtremist
AXtremist
 
Posts: 7395
Joined: SatJun14, 2003 4:09:57 PM
Location: Nieuwerkerk a/d Eikel

Re: AlexanderB - AX 1.5D - AX Image 1.1i

Postby citrofenwick » SunMay17, 2015 11:29:41 AM

Ik bel altijd gewoon een oudijzerboer en krijg er nog eens geld voor ook... Bizar dat het bij jullie omgekeerd is.
AX-kopen is verslavend.
User avatar
citrofenwick
Total admin
Total admin
 
Posts: 4011
Joined: SunNov25, 2007 6:47:26 PM
Location: staden (België)

Re: AlexanderB - AX 1.5D - AX Image 1.1i

Postby AlexanderB » SunMay17, 2015 2:31:35 PM

Rock's wrote:Bij DUDO rotterdam valt de prijs wel mee hoor .... 27,50 voor 4 uur .... de 3 zijdige kipper is 20,- daar past een koets ook wel in.

Probleem daarmee is het leeggewicht van 700 kg, die is te zwaar voor m'n AX, en daarbovenop zou ik 'm met een zwaardere auto nogsteeds niet kunnen trekken omdat ik geen BE rijbewijs heb. Zelfde met de auto-trailer. De enige die ik zou kunnen gebruiken is de "Dieplader", met als extra voordeel dat ik de koets zo dr op rol via de laadklep.

Rock's wrote:Maar ik denk dat hij ook wel op een basic aanhangertje past zonder te slijpen

Ik zal zo m'n AX nog ff opmeten (zou zelfde soort afmetingen moeten hebben als een saxo) maar denk dat ie te lang/breed is voor de laadvloer van de basic aanhangertjes.
(Ik ging uit van 1.50 bij 3m lang ongeveer, wat ik nodig heb om de losse koets dr op te krijgen, normale aanhangers zijn bijna allemaal 1m30 breed en 2m50 lang, bij bijne elke verhuurder..

Rock's wrote:(ik denk niet dat de buren op 2/3 uur slijpgeluid zitten te w88)

Kan ik me voorstellen, maar denk dat het niet zo lang duurt, het idee was om de voorruit dr uit te trappen, de A, B en C stijlen door te zagen, en de vloer 2x door te zagen. Als dan het voorste stuk en de kofferbak nogsteeds te zwaar zijn om met 2 man in een aanhanger te leggen, kan ik ze nog een keer in de lengte doorzagen tussen de chassisbalken in.
Ik heb een setje hele dunne doorslijpschijven die behoorlijk vlot gaan in een rechte lijn, dus meer dan enkele minuten aan totale slijptijd zou het niet moeten zijn.

Rock's wrote:je zit alleen met ... hoe krijg je hem in de aanhangert.

Dat moet wel lukken, beetje handig gebruik maken van rolkrik, assteunen, etc..
1: leg de kofferbak op de grond
2: krik de voorkant zo ver mogelijk op en zet 2 assteunen op de hoogste stand zo dicht mogelijk bij het zwaartepunt
3: rol de aanhanger dr zo ver mogelijk onder, zet de verhuisdolly tussen de koets en de aanhanger.
4: krik de achterkant zo hoog mogelijk op met de rolkrik
5: rol het geheel naar voren op de aanhanger
6: indien nodig herhaal stappen 4 en 5 een paar keer tot de hele koets op de aanhanger staat.
7: krik de voorkant op om de dolly dr onderuit te halen.
8: ff vastknopen met wat sjorbanden zodat ie niet wegwaait onderweg.

Rock's wrote:Het is ook een idee om een oud ijzerboer te bellen ipv een sloopbedrijf.

De meeste heb ik al gevraagd per mail, ik ga dr morgen nog wel ff achteraan bellen..

citrofenwick wrote:Ik bel altijd gewoon een oudijzerboer en krijg er nog eens geld voor ook... Bizar dat het bij jullie omgekeerd is.

Geen idee, ik denk dat 't gewoon te weinig oud ijzer is, dat ze 't de moeite niet vinden voor 20-30 euro aan ijzer..
AX 1.6 16V circuit speeltje ---- Peugeot 309 1.4i ---- Elektrische Scooter
User avatar
AlexanderB
AX super weirdo
AX super weirdo
 
Posts: 5966
Joined: SunNov07, 2010 11:39:23 PM
Location: Delft

Re: AlexanderB - AX 1.5D - AX Image 1.1i

Postby Rock's » SunMay17, 2015 2:53:18 PM

Ik heb al een paar keer gezien dat hij op zn kop in de aanhangert is gelegd ... het dak is iig een heel stuk smaller.
Image

TA..tata..TA..tata..Tah..tadaaaaaaaaaaaaah
User avatar
Rock's
AXtremist
AXtremist
 
Posts: 7395
Joined: SatJun14, 2003 4:09:57 PM
Location: Nieuwerkerk a/d Eikel

Re: AlexanderB - AX 1.5D - AX Image 1.1i

Postby AlexanderB » SunMay17, 2015 7:15:24 PM

Dat zou nog een oplossing kunnen zijn, alleen denk ik niet dat ik 't ding zonder extra vrijwilligers op z'n kop krijg, of dan op de aanhanger getild..

Die "dieplader" lijkt me een goede oplossing, dan rol ik 'm dr zó op. (Zoals ie nu staat, op de verhuisdolly.), en mag ik net-aan trekken met de AX, incl de 200-ish kg van de koets.
Of ik dan wel of niet een BE rijbewijs nodig heb is een beetje discutablen, zoals ik het lees op de website van de overheid is een BE in die situatie niet nodig..
Nieuwe situatie voor rijbewijscategorieën afgegeven voor 19-01-2013
B
Trekkend voertuig: drie of vierwielige motorvoertuigen met toegestane maximum massa van ten hoogste 3500 kg, maximaal 8 personen, exclusief bestuurder
Leeftijd: vanaf 18 jaar (vanaf 17 jaar in kader van ‘2toDrive’)
Rijbewijs: 10 jaar geldig
Examen: theorie- en praktijkexamen
Aanhangwagen of oplegger:
(1) toegestane maximum massa van ten hoogste 750 kg of
(2) toegestane maximum massa van meer dan 750 kg, maar totale combinatie met toegestane maximum massa van ten hoogste 3500 kg
Opmerking:
De gemotoriseerde driewieler mag nog steeds bestuurd worden met rijbewijscategorie B

De eis dat de TMM van de aanhanger kleiner of gelijk is aan het leeggewicht van de auto is vervallen, dus ook daar geen probleem. :)
Leeggewicht van de aanhanger (500 kg) + lading (+/- 200 kg) is 700 kg, en dat mag m'n AX ook trekken..
TMM van 1200-nogwat kilo voor m'n AX, TMM van de aanhanger van 2000 kg, is samen minder dan 3500 kg, dus dat mag met m'n B-rijbewijs? :)

=============================
Update 18-5
Aanhanger gehuurd.. Het eerste probleem diende zich meteen aan, de website geeft aan 2 ton TMM, 500 leeg, maar het chassisplaatje suggereert 2.6 ton TMM, 600-nogwat leeg. Met het maximum-gewicht van m'n auto op 1215 kg, zit ik dus 315 kg boven m'n rijbewijs-limiet, en met de koets dr op waarschijnlijk 100+ kg boven wat de AX legaal trekken mag. :/ Tot dusver is het goed gegaan, laten we hopen dat dat zo blijft.

Het tweede probleem was het opladen van de auto, dat duurde een stuk langer dan geplanned, het is uiteindelijk wel gelukt, maar toen ik klaar was was het 17.35, en toen ik om 18.05 bij de sloop was, was die om 18.00 dicht. :(

Net de verhuurder gebeld, aanhanger mag ik morgen inleveren, kost gelijk meer dan 2x zo veel. Uiteindelijk gewoon maar mee naar huis gereden, ik rij morgenochtend first thing dus naar de sloop. (andere sloop, eentje dichtbij waar ik de aanhanger inlever..)

In ieder geval is het ding opgerot uit m'n garage. :)

Ik post morgen wel wat foto's van de grote verhuizing. 8)
Last edited by AlexanderB on WedMay20, 2015 5:59:11 PM, edited 1 time in total.
AX 1.6 16V circuit speeltje ---- Peugeot 309 1.4i ---- Elektrische Scooter
User avatar
AlexanderB
AX super weirdo
AX super weirdo
 
Posts: 5966
Joined: SunNov07, 2010 11:39:23 PM
Location: Delft

Re: AlexanderB - AX 1.5D - AX Image 1.1i

Postby AlexanderB » WedMay20, 2015 4:22:00 PM

De auto heb ik gisterochtend bij de sloop ingeleverd, aanhanger ook teruggebracht.. (Bleek mee te vallen, hoefde maar 12.50 bij te betalen ipv 32.50)

Image
Toen ie nog in de schuur stond.

Image
Op de aanhanger. (Heb geen foto's van hoe 't dr uit zag achter m'n AX, oh well. :))

Daarna naar Rock's gegaan en de GTI motor (van die oude blauwe van mij) in de tjaffer gebouwd.. :) Operatie geslaagd, en na 10 uurtjes klussen een testritje gemaakt door de polder.. :) Ik mis dat echt wel, lekker toeren maken, lekker vlot, het roffeltje als je het gas loslaat, enzovoort..

Dus, hoogste tijd om verder te werken aan de 16V en de turbodiesel.. :)
AX 1.6 16V circuit speeltje ---- Peugeot 309 1.4i ---- Elektrische Scooter
User avatar
AlexanderB
AX super weirdo
AX super weirdo
 
Posts: 5966
Joined: SunNov07, 2010 11:39:23 PM
Location: Delft

Re: AlexanderB - AX 1.5D - AX Image 1.1i

Postby Wheelnut » WedMay20, 2015 4:54:05 PM

Zozo, avontuurtjes beleefd?

Nou maar zorgen dat twee projectjes tegelijkertijd niet resulteren in twee keer half werk...
Saxo, AX. Zwart, wit. 3-deurs, 5-Deurs. Top-motor, basismotor. Vijbak, vierbak. Elkaars tegenpolen.
User avatar
Wheelnut
AX Master
AX Master
 
Posts: 1633
Joined: SatApr16, 2011 2:07:26 PM
Location: Dordrecht

Re: AlexanderB - AX 1.5D - AX Image 1.1i

Postby AlexanderB » WedMay20, 2015 10:51:33 PM

Het grote voordeel is dat ik nu een eigen garage heb. De hele reden waarom het langzaam ging/gaat is omdat ik steeds als ik wat wilde vervangen, de hele auto uit elkaar, en weer in elkaar moest zetten, ipv dat ik 'm gewoon een week laat staan tot álle nieuwe onderdelen binnen zijn en ik 't dus maar 1x uit elkaar en 1x in elkaar hoef te zetten. :)

Dus wat dat betreft, nee, gaat allemaal lekker rustig tempo, en maak gelijk alles wat ik netjes kan maken netjes. :)
AX 1.6 16V circuit speeltje ---- Peugeot 309 1.4i ---- Elektrische Scooter
User avatar
AlexanderB
AX super weirdo
AX super weirdo
 
Posts: 5966
Joined: SunNov07, 2010 11:39:23 PM
Location: Delft

Re: AlexanderB - AX 1.5D - AX Image 1.1i

Postby Wheelnut » ThuMay21, 2015 3:51:40 PM

Toch is het prettig als je nog in ten minste één auto kunt rijden...
Saxo, AX. Zwart, wit. 3-deurs, 5-Deurs. Top-motor, basismotor. Vijbak, vierbak. Elkaars tegenpolen.
User avatar
Wheelnut
AX Master
AX Master
 
Posts: 1633
Joined: SatApr16, 2011 2:07:26 PM
Location: Dordrecht

Re: AlexanderB - AX 1.5D - AX Image 1.1i

Postby AlexanderB » ThuMay21, 2015 11:20:37 PM

Dus, één tegelijk uit elkaar halen, meer ruimte is dr niet in m'n garage. :) en ik heb dr nu twee, dus kan dr eentje stilstaan. :)

Vandaag alle plastic en metalen troep afgevoerd die ik niet denk te gaan verkopen, achter-binnen-bumper, dashbord, wat metalen delen van de koets, de vloermat (schimmel, bleh), de verrotte radiator..

Daarna een setje tegendraadse tappen gekocht, waren twee M6 bouten afgebroken aan de motor (was al, vorige eigenaar heeft echt alle bouten veel en veel te hard aangehaald), de ene heb ik een gaatje in geboord en met de tegendraadse tap dr uit gedraaid (werkte prima) en de andere zat zo losjes in de schroefdraad dat ik 'm dr zo uit draaide zonder speciaal gereedschap. :) Nog geen helicoils nodig gehad dus.

En ook de klepdeksels met de staalborsel+boormachine helemaal afgeborsteld, alle oude verf en troep dr af, en 2 laagjes aluminium-primer dr op gezet. Morgen ff een laagje kleur dr op leggen, ik twijfel tussen zilver-metallic (heb nog een bus over van m'n velgen), of iets anders, bijvoorbeeld rood, zwart, wit, etc..

Onderblok krijg ook nog een kleurtje, ook daar heb ik nog geen keuze gemaakt, maar de kans is vrij groot dat ie gewoon zwart wordt.. :)
AX 1.6 16V circuit speeltje ---- Peugeot 309 1.4i ---- Elektrische Scooter
User avatar
AlexanderB
AX super weirdo
AX super weirdo
 
Posts: 5966
Joined: SunNov07, 2010 11:39:23 PM
Location: Delft

Re: AlexanderB - AX 1.5D - AX Image 1.1i

Postby AlexanderB » SatMay23, 2015 12:09:54 AM

Alle foto's en filmpjes in deze post zijn aardappel-kwaliteit, de batterijen van m'n goede camera waren leeg.


Link

Potato-camera filmpje van het verwijderen van een afgebroken schroefdraad (zie vorige post..)

Image
Eén kant van het onderblok de roest opgeschuurd en de boel in de menie gezet. Morgen kwast ik dr een laag zwarte hammerite overheen. De andere drie zijden van het blok krijgen een vergeklijkbare behandeling, maar ik moet de voorkant eerst ontvetten, die zit van onder tot boven onder de zwarte plaktroep.

Image
Klepdeksels zijn zilver metallic geworden. :) morgen ff laagje of twee blanke lak dr op nog, en dan kunnen ze terug op de motor. Ik zit nog wel te denken om dr een diagonale franse vlag oid op te stickeren, maar dat komt later wel een keer.

Image
Image
Dit was mijn schuld, motor pleurde om toen ik 'm uit de saxo haalde. Heb de d'riem kap ondertussen gelijmd (morgen zien of 't gelukt is) en bestel wel een nieuwe thermostaat-aansluiting zoals eerder gezegd..

Image
Mooi aluminium is niet lelijk. De luchtfilterbehuizing mist, maar ik prak dr gewoon een open luchtfilter op, dan moest ik alleen wel een T-stuk hebben voor de karterventilatie..

Image
Image
Deze heb ik uit de kabelboom van de saxo gesloopt, 23 polige stekker die aan de motor-kabelboom verbind. Die ga ik in de kabelboom van de AX verwerken, zodat de motor daarna gewoon ingeplugd kan worden, en alle instrumenten werken. :)

Image
Met de multimeter alle draadjes geidentificeerd en het juiste pin-nummer bij gezet.

Image
Image
Ik heb een nieuw 200mm koppelingssetje nodig. Dit is zo dicht bij doorgesleten dat ik ze (bijna) met m'n vingers kan buigen.. whoops.
AX 1.6 16V circuit speeltje ---- Peugeot 309 1.4i ---- Elektrische Scooter
User avatar
AlexanderB
AX super weirdo
AX super weirdo
 
Posts: 5966
Joined: SunNov07, 2010 11:39:23 PM
Location: Delft

Re: AlexanderB - AX 1.5D - AX Image 1.1i

Postby AlexanderB » SunMay24, 2015 12:09:03 AM

Vandaag weer beetje verder gekomen, weer wat spul terug op 't blok gezet..
-achterkant van 't blok zwart geverfd.
-klepdeksels afgemaakt en terug gemonteeerd
-inlaatststeem helemaal netjes gemaakt, alle vacuumslangen op de juiste plek aangesloten..
-en terug op 't blok gezet..
-distributieriemkap terug geplaatst, nokkenastandwielen terug dr op en de distributieriem weer op zn'n plek gelegd.
-Motorsteun terug dr aan geschroefd.

De lijst met dingen die nog moeten begint steeds korter te worden.. :) dinsdag ff langs de sloop en de dealer voor wat onderdelen..

Daarna ook nog ff aan de diesel gewerkt, olie en filter vervangen (308.5k) en een andere radiatordop gemonteerd (die maakte geluid en zoek al langer naar een lek, dus denk/hoop dat dat 't was.. :)
AX 1.6 16V circuit speeltje ---- Peugeot 309 1.4i ---- Elektrische Scooter
User avatar
AlexanderB
AX super weirdo
AX super weirdo
 
Posts: 5966
Joined: SunNov07, 2010 11:39:23 PM
Location: Delft

Re: AlexanderB - AX 1.5D - AX Image 1.1i

Postby AlexanderB » SunMay24, 2015 12:09:04 AM

Vandaag weer beetje verder gekomen, weer wat spul terug op 't blok gezet..
-achterkant van 't blok zwart geverfd.
-klepdeksels afgemaakt en terug gemonteeerd
-inlaatststeem helemaal netjes gemaakt, alle vacuumslangen op de juiste plek aangesloten..
-en terug op 't blok gezet..
-distributieriemkap terug geplaatst, nokkenastandwielen terug dr op en de distributieriem weer op zn'n plek gelegd.
-Motorsteun terug dr aan geschroefd.

De lijst met dingen die nog moeten begint steeds korter te worden.. :) dinsdag ff langs de sloop en de dealer voor wat onderdelen..

Daarna ook nog ff aan de diesel gewerkt, olie en filter vervangen (308.5k) en een andere radiatordop gemonteerd (die maakte geluid en zoek al langer naar een lek, dus denk/hoop dat dat 't was.. :)
AX 1.6 16V circuit speeltje ---- Peugeot 309 1.4i ---- Elektrische Scooter
User avatar
AlexanderB
AX super weirdo
AX super weirdo
 
Posts: 5966
Joined: SunNov07, 2010 11:39:23 PM
Location: Delft

Re: AlexanderB - AX 1.5D - AX Image 1.1i

Postby AlexanderB » SunMay24, 2015 12:10:50 AM

Vandaag weer beetje verder gekomen, weer wat spul terug op 't blok gezet..
-achterkant van 't blok zwart geverfd.
-klepdeksels afgemaakt en terug gemonteeerd
-inlaatststeem helemaal netjes gemaakt, alle vacuumslangen op de juiste plek aangesloten..
-en terug op 't blok gezet..
-distributieriemkap terug geplaatst, nokkenastandwielen terug dr op en de distributieriem weer op zn'n plek gelegd.
-Motorsteun terug dr aan geschroefd.
-T-stuk aan de luchtinlaat geschroefd.

De lijst met dingen die nog moeten begint steeds korter te worden.. :) dinsdag ff langs de sloop en de dealer voor wat onderdelen..

Daarna ook nog ff aan de diesel gewerkt, olie en filter vervangen (308.5k) en een andere radiatordop gemonteerd (die maakte geluid en zoek al langer naar een lek, dus denk/hoop dat dat 't was.. :)
AX 1.6 16V circuit speeltje ---- Peugeot 309 1.4i ---- Elektrische Scooter
User avatar
AlexanderB
AX super weirdo
AX super weirdo
 
Posts: 5966
Joined: SunNov07, 2010 11:39:23 PM
Location: Delft

Re: AlexanderB - AX 1.5D - AX Image 1.1i

Postby AlexanderB » MonMay25, 2015 12:49:26 AM

Zo, de 1.1 staat in de garage, alle vloeistoffen zijn dr uit, en het blok is dr bijna uit ook, moet nog een paar dingetjes.
-De stuurkogels los slaan (Zitten nogal vast, en wou de buren niet wakker maken met 't getimmer om 11 uur 's avonds op zondag)
-Veerpoten dr onderuit zodat de auto laag genoeg kan om 't blok op de grond te leggen. (en ze moeten dr toch af..)
-Brandstofslangen (meurt nogal naar benzine als je die los trekt, dus dat wou ik ff laten wachten tot 't laatst / tot ik iets gevonden heb om in de slang te proppen.
-2 motorsteunen (obviously)

Kwam tijdens het uit elkaar slopen ook nog wat roestplekjes tegen, niks vreselijks, maar ik ga als de motor dr uit is eerst ff alle roest behandelen, heb toch alle tijd om 't goed te doen. :) (En ik moet toch wachten tot alle onderdelen binnen zijn..)

En ik zit sterk te denken om het voorpaneel verwijderbaar te maken.
Image
Het idee is dat ik de puntlassen waarmee die vast zit dr uit boor, er het ding gewoon met bouten en moeren vastzet op de plekken van de puntlassen.
Maar het is maar een idee, weet nog niet of ik 't ook daadwerkelijk ga uitvoeren.. Het voordeel is dat de motor dr dan een stuk makkelijker in/uit kan in de toekomst.

[update]
Blok is los, nou alleen de auto dr nog ff af tillen...
AX 1.6 16V circuit speeltje ---- Peugeot 309 1.4i ---- Elektrische Scooter
User avatar
AlexanderB
AX super weirdo
AX super weirdo
 
Posts: 5966
Joined: SunNov07, 2010 11:39:23 PM
Location: Delft

Re: AlexanderB - AX 1.5D - AX Image 1.1i

Postby j0achim » TueMay26, 2015 12:00:33 PM

Hoe vaak wil je het blok eruit halen dan? Als je nu alles goed doet, kan je volgens mij wel 5 jaar vooruit?
j0achim
AX liefhebber
AX liefhebber
 
Posts: 744
Joined: TueApr12, 2011 8:25:20 AM
Location: Schoonhoven

Re: AlexanderB - AX 1.5D - AX Image 1.1i

Postby AlexanderB » WedMay27, 2015 10:45:11 AM

Nog minstens 1x voor de BE conversie, en misschien nog wel een paar keer voor upgrades en onderhoud enzo.

Ik laat 't denk ik maar zo, maar het leek me gewoon handig.. :) Sommige andere automerken hebben 't wel, dat de voorkant dr gewoon af kan, en dan rol je 't blok dr zo uit zonder de auto op te tillen.

[update]
Heb een koppeling en een 16V radiator besteld, die komen binnenkort binnen. :)

Nu eerst ff de roest weghalen en dichtlassen in en rond de motorruimte (voor de nieuwe motor weer in de weg zit), dan heb ik dat vast gedaan. :)
Tevens deze inlassen:
Image


Image
Kijk wat ik gevonden heb 8)
AX 1.6 16V circuit speeltje ---- Peugeot 309 1.4i ---- Elektrische Scooter
User avatar
AlexanderB
AX super weirdo
AX super weirdo
 
Posts: 5966
Joined: SunNov07, 2010 11:39:23 PM
Location: Delft

Re: AlexanderB - AX 1.5D - AX Image 1.1i

Postby AlexanderB » ThuMay28, 2015 6:31:57 PM

Image
Weer een stap dichterbij..

Image
Hij moet nog iets verder omhoog.. (of iets omlaag aan de achterkant..)

Image
oh yeah.. 8)
AX 1.6 16V circuit speeltje ---- Peugeot 309 1.4i ---- Elektrische Scooter
User avatar
AlexanderB
AX super weirdo
AX super weirdo
 
Posts: 5966
Joined: SunNov07, 2010 11:39:23 PM
Location: Delft

Re: AlexanderB - AX 1.5D - AX Image 1.1i

Postby Jurjenz » ThuMay28, 2015 7:33:04 PM

Lekker bezig Alexander :D

Hoe weet je nu waar je de motorsteun precies moet vastlassen?
Image
User avatar
Jurjenz
AX Master
AX Master
 
Posts: 1011
Joined: TueAug21, 2012 11:10:58 AM
Location: Groningen

PreviousNext

Return to Wie is wie/You and your car

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 36 guests

cron